دستگاه هواساز صنعتی - کمپرسور compair آلمانی

هواساز صنعتی دستگاهی هست که در ساختمان های صنعتی و سوله های صنعتی برای فیلتراسیون و گرمایش یا سرمایش همزمان استفاده می شود. دستگاه هواساز برای فیلتر نمودن، تنظیم دما، تنظیم رطوبت، کنترل سرعت و توزیع هوای ورودی به ساختمان کاربرد دارد. سیستم های هواساز به همراه دستگاه های گرمایشی و یا سرمایشی استفاده می شوند.

قسمت اصلی یک واحد هواساز ،کمپرسور هوا می‌باشد که وظیفه تولید هوای فشرده را دارد. کمپرسور صنعتی از ملزومات کارخانه و کارگاه های صنعتی است. کمپرسورهای صنعتی به دو دسته کمپرسور اسکرو صنعتی و کمپرسور پیستونی صنعتی دسته بندی می‌شوند.

میزان هوادهی در کمپرسور پیستونی کمتر از کمپرسور اسکرو می باشد و بین ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ لیتر در دقیقه است در صورتی که در کمپرسورهای اسکرو این میزان بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ لیتر در دقیقه می‌‌باشد. مورد استفاده کمپرسور پیستونی بیشتر در کارگاه ها و واحدهای صنعتی کوچک می باشد. در صورت نیاز به حجم بالای ۱۵۰۰ لیتر در دقیقه و فشار کاری ۸ تا ۱۰ بار باید از مدل اسکرو استفاده شود. در صورتی که کمپرسور اسکرو می‌تواند شبانه روز به طور مداوم کار کنداما کمپرسور پیستونی این توانایی را ندارد و دستگاه باید برای مدتی خاموش شود .

با بالا رفتن قیمت کمپرسورها امروزه طرفداران کمپرسور صنعتی دست دوم بیش از معمول شده است . قیمت کمپرسور کارکرده در حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد قیمت نو می باشد .

انواع کارخانجات و صنایع مختلف با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید و یا حتی در برخی موارد اقدام به سفارش طراحی کمپرسور صنعتی دست دوم مناسب با صنایع خود درخواست هایی را داشته و با توجه به نوع درخواست در تمامی صورت ها امکان ارائه خدمات وجود دارد.

 
مشخصات فنی دستگاه هواساز صنعتی هواسان STORM 501 :
  • نوع کمپرسور: اسکرو
  • هوادهی : 6 مترمکعب در دقیقه
  • فشار مکش : 1 بار
  • فشار کار : 7 بار

 

این هواساز ساخت شرکت هواسان می باشد و کمپرسور آن ساخت Compair آلمان است و از نوع اسکرو می باشد و به قیمت مناسب و پایین تر از نمونه های مشابه به فروش می رسد.

قیمت : تماس بگیرید

کمپرسور صنعتی اسکرو compair